Veelgestelde vragen

en hun antwoorden

Jazeker! Je kunt ons bezoeken binnen de openingstijden op het volgende adres:

BBQ De Lier
Leemidden 42
267 8ME
De Lier

 

Kijk voor onze actuele openingstijden op de homepage!

Van April t/m September
Vrijdag: 12:00 tot 17:30
Zaterdag: 10:00 tot 16:00

  1. Kies je product en voeg deze toe aan de winkelwagen. Als je klaar bent met het toevoegen kan je via het winkelwagen icoon rechts bovenin overzichtelijk inzien wat je in de winkelwagen geplaatst hebt. Je kan eenvoudig aantallen aanpassen en producten verwijderen.
  2. Heb je een kortingscode dan kan je deze invoeren bij het kopje “coupon code”
  3. Klaar met winkelen? Druk dan op afrekenen en voer al je gegevens in. 
  4. Onze website zal automatisch de mogelijke verzendmethode en betaalopties laten zien. Contant betalen kan uiteraard alleen als de producten worden opgehaald.
  5. Kies je bij verzendmethode voor ophalen dan ontvang je een e-mail zodra je bestelling klaar staat en kan je deze uitsluitend tijdens onze openingstijden ophalen.
  6. Lees en accepteer de algemene voorwaarden en volg de betaalinstructies.
  7. De betaling gaat via onze betaalprovider “Mollie” 

Nadat je een bestelling heeft geplaatst via onze webshop houden wij je uiteraard op de hoogte. 

  1. Je ontvangt van ons een bevestiging op het ingevulde emailadres (controleer ook je spambox)
  2. Wij gaan z.s.m. aan de slag om je bestelling te verzamelen en verpakken. Zodra deze klaar is om verzonden te worden ontvangt je van ons een email met daarin de track&trace informatie.
  3. Bestel je op werkdagen voor 12:00 dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Daarna zal PostNL altijd zijn best doen binnen een dag te leveren. LET OP! Rond de feestdagen kan dit soms flink oplopen.
  4. Wij bezorgen de BBQ’s op afspraak.

Nee dat hoeft niet, je kan eenvoudig bestellen als gast. 

Deze zijn €5,- en vanaf €100,- GRATIS!

Let op! Wij verzenden geen houtskool! Uiteraard is ophalen binnen de openingstijden wel mogelijk.

Wij bezorgen de BBQ’s gratis op afspraak. 

 

Soms gebeurt het dat een product tijdelijk niet meer leverbaar is. Je kan je email adres achterlaten, we brengen je op de hoogte zodra het product beschikbaar is.

Je kan ook contact met ons op nemen om een product in backorder te zetten, deze wordt direct bij binnenkomst afgestuurd.

Let op! Als dit een product is dat wij normaal niet op voorraad hebben en speciaal voor je besteld is kunnen wij het helaas niet altijd retour nemen.

Lees ons hele retourbeleid HIER

Je hebt fabrieksgarantie

Via onze website kan je eenvoudig betalen met ideal of kan je kiezen voor een directe bankoverschrijving.

Belgische klanten kunnen eenvoudig betalen via Bancontact of kiezen voor een directe bankoverschrijving.

Bij het ophalen van de producten kan er ook contant betaald worden of doormiddel van een betaalverzoek ter plaatse.


Wij hebben ervoor gekozen om geen cadeaubonnen meer uit te geven omdat de winkel alleen in het hoogseizoen open is van april t/m september.

Ben je al in bezit van een cadeaubon dan kan je deze uiteraard gewoon in de winkel inwisselen. Heb je deze voor eind september niet gebruikt dan kun je de code op je bon online gebruiken.

WhatsApp